2012. márc. 11.

Négy nap Szegeden Adrinál ♥

Yo~

Még decemberi Shinshoku után a vonaton hazafelé mondta Adri, hogy Yoshi januárban egy hónapra vissza megy Japánba, így ő egyedül lesz és elmehetnék pár napra :)
Így is lett, kedd reggel utaztam Szegedre Adrihoz.
Marianna Szegeden dolgozik és minden reggel át jár, így olyan aranyos volt, hogy átvitt :) Aznap Adri pont délutános volt a kórházban, de mondta, hogy ha nekem nem baj, hogy egyedül leszek, akkor nyugodtan mehetek.
Náluk nagyon gyors a net, úgy hogy mondtam neki, ne izguljon, ha gyors nethez jutok, akkor tökéletesen elleszek és töltögetek egész nap *w* Ez amúgy jellemző volt végig amíg ott voltam, így megkaptam a "Töltikék királynőlye" megtisztelő címet is ( ´▽`)/
De hát akinek olyan lassú a nete, mint nekem, annak ki kell használnia minden kínálkozó lehetőséget ^^"
Hétfőn este Mariannáéknál aludtam, mivel reggel elég korán kellett indulni és így már legalább helyben voltam :)
Útközben még a felkelő napot is láttunk, gyönyörű volt *w*
Sikeresen oda találtunk Adrihoz is :) Nem rég kelt fel, előző este éjszakás volt ^^
Reggeliztünk, beszélgettünk és amit feltétlen rögtön meg kellett ejtenünk, hogy megnézzük a nagy képernyős TV-n Chris Koo I'm the Best dance cover-jét, amin már előzőleg kiröhögtük magunkat, de most nagyban is látnunk kellett xD
A srác baromi jól táncol, nagyon jó a mozgása és még a csajokat is bealázza. Na és épp ez az, amin mi szakadtunk a röhögéstől, hogy jobban rázza magát, mint a csajok x'D
Mondjuk az is igaz, hogy szeretnék én úgy táncolni, mint ő (⌒-⌒; )



Na és megismerkedhettem Adirék sziámi harcoshalával is, akit Ikukonak hívnak xD Az Ikuko egy nagyon régi japán név, kb olyan, mintha Bözsinek vagy Julisnak nevezték volna el xD
Mesélte Adri, hogy Yoshi barátai jót nevettek a halacska nevén ^^Adri gyakran csak Iku-channak hívja xD

Végül Adrinak mennie is kellett dolgozni én meg ott maradtam édes kettesben a gyors internettel
(((o(*゚▽゚*)o)))
Indítottam is a letöltéseket, közben pedig vidiket néztem *w*
Elsőként YamaPi akkor induló új műsorának, a
Route 66: Tatta Hitori no America első részét *w* Ez egy több részes dokumentumfilm szerűség volt, ami arról szólt, hogy YamaPi egyedül (jah, nyomában a stábbal xD) indul útnak a híres 66-os úton Chikago-tól Los Angeles-ig, miközben az útmentén lévő helyekre is betér és megismerkedik emberekkel, új helyekkel, egy másik országgal. Olyan embereket ismer meg, akiket valószínűleg soha többé nem lát, de pont ettől érdekes az egész. Amerika és önmaga felfedezése is ez az út. Vezetés közben mindig filozofálgat ^^
Az akkor nézett első részben béreli ki az autóját, ami társa lesz az úton. Még nevet is kap, Akkun-ra kereszteli az ahogyan ő nevezte, vele azonos évjáratú ('85) autót ^^


Már az első rész is nagyon érdekes volt, lehet sokat nevetni YamaPi idétlenségein, na meg persze rá jellemzően állandóan eszik :D
Nagyon aranyos benne YamaPi, és amúgy is érdekes hogyan viszonyul egy japán az ottani dolgokhoz, emberekhez, és fordítva is, az amerikaik hozzá :)


És néztem KAT-TUN no Sekai de ichiban damena yoru-t is *w* Ez egy szilveszteri külön adás volt, és végig nagyon vicces volt xD Rengeteget röhögtem rajta, annyira idióták xD És Tat-chan annyira önfeledten nevetett végig, igazán imádnivaló volt ♥
Annál a résznél pedig, amikor az csúnya papika lecuppantja Kamét majd Kokit, végig azon imádkoztam, hogy csak Uepit neeee~ (゚д゚ ) Végül szerencsére megúszta >ω<

Na jó, ennyi fanolás után vissza térek az eredeti témához ^^ Kb ilyen hangulatban telt az egész nap, majd kora este Adri hazaért, és elmentünk enni kínait, de már zárva volt, így egy Burger Kingbe ültünk be ^^ És nagggyon finomat ettünk :)
Haza érve még videókat nézegettünk a neten, aztán mát jó késő volt mikor neki álltunk megnézni a
Nineteen-t, amiben T.O.P és Seungri játszanak. Nekem végül is tetszett, de Adrinak nem igazán, csak T.O.P miatt szenvedte végig xD Aztán eszünkbe jutott, hogy mi bizony 2NE1 koncit akartunk nézni, így még annak is neki álltunk olyan hajnali 2 óra tájban xD A 1st Japan Tour - NOLZA in Japan koncit néztük meg, amitől teljesen fel is élénkültünk, nagyon party hangulat volt :D Végül azért csak lefeküdtünk, de még az ágyban is csacsogtunk, így már majdnem világos volt mire elaludtunk ^^

Másnap sokáig aludtunk, majd megint megcéloztuk a kínait, amit ezúttal nyitva is találtunk :) Mind a ketten nagyon finom kajcsit szereztünk be :)



Gyorsan eltelt a nap, beszélgettünk sokat, neten néztünk mindenféle marhaságot ééééés táncoltunk is végre :D Én már régebben elkezdtem megtanulni a 2NE1 - I'm the Best koreot, de mindig rövid időt szántam rá, így kb a felét tudtam még akkor csak, Adri meg semmit, így elkezdtük az elejétől. Ezt is végig röhögtük :D Nagyon vicces jelenetek is voltak benne :D


Na meg Adri is fellelkesült kontaktlencse ügyben, így hirtelen felindulásból rendeltünk neki is egy gyönyörű sötétkéket *w* Persze sokáig nézegettük, hogy melyik lenne a megfelelő és vidiket is néztünk a lencsékről :)
Este pedig bevackoltuk magunkat laptoppal az ágyba és elkezdtük nézni néztük Jang Keun Suk egyik filmjét, a Baby an Me-t, ami hihetetlenül aranyos *w* Én már láttam, de Adri is megakarta nézni :) -Nem vagyok valami gyerek centrikus (bár mostanában fejlődő tendenciát mutatok, de leginkább csak ázsiai gyerkőcök irányában xD) de az a kisbaba benne annnnyira éééédes *w* Azok a hatalmas gyönyörű szemecskéi (>ω<)
Na meg persze JKS sem elhanyagolható jelenség :D ♥





Viszont már elég késő volt mikor neki álltunk, így mikor már bealvás közeli állapotba kerültünk, inkább kikapcsoltuk és másnap reggeli közben fejeztük be :)

Adrinak délután megint mennie kellett dolgozni, mert éjszakás volt. Ebédre csináltunk fincsi soboro-t, ami egyszerű és nagyon finom japán hami *w*
Végre megint igaz japán rizst ehettem *w* A japán rizsnél nincs is finomabb, rengethet megtudok enni belőle, imádom ^^ És ettünk hozzá miso levest is, de ilyet én még nem ettem, mert ez instant volt, Ayaka pedig mindig rendesen főzte, de ez is nagyon finom volt, nem is gondoltam volna, hogy instant, ha nem tudom ^^

Lassan sajnos Adrinak mennie kellett én pedig édes kettesben maradtam megint a gyors nettel :D Rá is vettem magam, és mit találtam? *w* Buzzer Beat-et hun subbal (mindig megkapom, hogy minek nekem a magyar felirat, de akkor is >_<) és neki is álltam letölteni *w* De valamiért ezt lassan szedte, és csak részenként lehetett letölteni, mert az azóta már sajnos megboldogult Megaupload-ra volt feltöltve, így hajnalig azt töltöttem xD 2NE1 TV-t néztem közben, de már bele-bele biccentettem a végére xD De én mondtam, hogy addig nem megyek haza, míg nincs letöltve a Buzzer Beat xD
Adri hajnalban ért haza, már világosodott ^^

Másnap reggeli után összepakoltam, elkészültem, már csak a laptopom volt elől, és töltődtek rá még lefele pár rövid vidi. Így vártam Mariannát, aztán sajnos jönni kellett haza :)

Nagyon jó 3-4 nap volt, szinte végig nevettük az egészet :D
Remélem tudunk majd még ilyet csinálni :D

Jó hosszú bejegyzésre sikeredett (*^_^*) De végre kezdem behozni a lemaradásomat :D

バイバイ~ ☆

2 megjegyzés:

  1. Megint sikeresen elmaradtam nálad egy-két bejegyzéssel, de most pótolok. ^^

    JÓURAMISTEN AZ A SRÁÁÁÁC!!!! x'DDDDDDDDD *Valent elvitte a röhögőgörcs*

    Meg kellene már néznem Pi-chan műsorát, csak a tévénk nem játszotta le, én meg eddig túl elitista voltam lapin nézni. x'D Meg még szeretnék ügyködni valamit a fájlformátumon, hátha meg gondolja magát a TV. ^^
    Tatsuya kegyetlen volt abban a műsorban. xD Néha tök mást mutatott a kamera, de csak azt hallottam a háttérből, ahogy Ueda még mindig küzd a röhögéssel. :D ♥

    Mason Moon~ *____* Csak ne lenne az az idegesítő, mély férfiszinkron hozzá. xD
    Buzzer Beat. ♥

    Töltikék Királynője~~ :P Örülök, hogy ilyen jól éreztétek magatokat. ♥

    VálaszTörlés
  2. Baromi jól táncol, csak annyira láááááányos x'D Mindenesetre szeretnék én úgy táncolni ^^

    Ne tessék elitista lenni és nézni meg gyorsan Pi drágaságooot *w* Bezzeg ha Jinről lenne szó... :P
    Annyira imádni való (mindig) benne Uepi *w* Imádom, hogy végre felszabadult ♥

    Szerintem vicces azzal a szinkronnal xD

    Köszi~ ♥

    VálaszTörlés