2012. márc. 6.

Valennél ♥


Yo~

Karácsony utáni egyik napon elmentem Valenhez, mert beterveztünk egy kis KAT-TUN koncert nézést *w*
Busszal mentem be és útba ejtettem az egyik üzletet is, ahol Jin-es bögrét csináltattam Valennek Karácsonyra ^^

Mikor vittem az előre kiválasztott képeket és a pasi megnézte őket, mondta, hogy ha még nagyobb méretűek lennének, szebben mutatna a bögrén és már ült is a géphez, hogy keressünk megfelelőbb két képet.
Kérdi a pasi: Hogy hívják a jó embert?
k: Akanishi Jin.
p: rám mered, majd - Ez nekem kínai
xD

Végül sikerült megtalálni nagy felbontásban a képeket, a pasival is jól elbeszélgettem, jó fej volt :D
És mikor mentem érte, elégedett voltam a kész bögrével, szépen mutat rajtra Jin :)

Még bőven volt időm, hogy oda érjek Valenhez a megbeszélt időpontban, de bármennyire is próbáltam lassítani az amúgy is gyors járásomon, kb 10 perccel előbb már ott voltam ^^
Felhívtam Valent, hogy kicsit előbb értem, gond-e. Kis zavart hallottam ugyan a hangjában, de azt mondta, hogy nyugodtan felmehetek ^ω^
Mint kiderült a zavart a hangjában az okozta, hogy még nem sikerült teljesen elpakolnia, de ami még ennél is szörnyűségesebb, hogy nem volt ideje kivasalni a haját xDDD Ezt a szörnyű hiányosságot gyorsan pótolta is ⌒ω⌒

Majd a következő zavarát azzal okoztam, mikor átakartam adni az ajándékát, de gyorsan vissza parancsolt a szobába és megtiltotta, hogy a nappali közelébe menjek, ugyan is még nem volt becsomagolva az ajándékom xD

Hogy mekkora gondot tud okozni 10 perc xD Bár kétlem, hogy ezt mind sikerült volna véghez vinnie még ha időben érkezem is ^^

Míg a csomagolással bíbelődött én végig csodáltam a gyönyörű Jines falinaptárát *w*

Végül az ajándékok is átadásra kerültek és úgy tűnt tetszik neki a bögre, ami a nap hátra lévő részében folyamatosan követett minket és valahogy mindig ott volt, ahol mi xD
Én pedig kaptam gyönyörűséges-fantasztikus kitűzőkeeet *w* Az FT Islandosnak még külön története is van :D Mikor AnimeKarácsonyon Valen "segített" kitűzőt keresni, valójában talált is, csak eldugta, hogy ne találjam meg, mert addigra már megvette nekem xD
A kitűzök mellé kaptam még pár apróságot is, mint például egy cuki színes nyakláncot (*ω*)
Köszönöm ♥

Miután a kitűzők elfoglalták méltó helyüket a táskámon átmentünk a nappaliba az óriási TV-n nézni a koncit *w*
Végig énekeltük és fanoltuk az egészet ♪( ´▽`) Én főként Tatchant, de a nyakfétisem miatt a többi tag sem maradhatott ki ^^

Nagyon jó délután volt, jól éreztem magam ♥

バイバイ~☆

2 megjegyzés:

  1. Vajon lesz valaha olyan bejegyzésed, amiben szerepelek, de nem égetsz? x'DDD

    Szépséges, csodálatos, Jines bögrécském~~ *_____* Köszönöm. <333
    Ohh, és a segítőkész barátnő története is megörökítésre került. xD

    ♥♥♥

    VálaszTörlés
  2. Nem akarlak égetni, de az ilyen vicces momentumokat nem hagyhatom ki xDD

    ♥♥♥

    VálaszTörlés