2012. márc. 22.

névnapi ajándékok☆

Yo~

Nem szoktam posztolni szülinapi/névnapi ajándékokról, de most kivételt teszek ^^

Fantasztikus dolgokat kaptam *w*

Először is mamától kaptam egy kis pénzt, így feltudtam menni Pestre a többiekkel amikor Lana szülinapját ünnepeltük Fantasztikus volt, nagyon jól éreztem magamat, de erről lesz bejegyzés nem sokára ^^

Nemrégiben valahogy az Ebay-re keveredtem és felfigyeltem rá, hogy nagyon olcsón, pár dollárért lehet nagyon jó cuccokat találni, ráadásul sokszor postaköltség sincs (⌒ω⌒) Igaz, hogy kb 3 hetet várok mire ide ér amit rendeltem, de inkább várok egy kicsit és hozzájutok olcsóbban ^^ Névnapomra két dolog is érkezik így *w*

Az egyik ajándékom anyától ez a csidi-csudi lukacsos cicanaci *-*

A másik pedig Mariannától ez a cuki szívecskés felső, aminek a hátáért különösen oda vagyok ღ(◠◡◠)ღ
Aliig várom már, hogy megérkezzenek *w*

Keresztanyukámtól is kaptam pénzt, amiből pedig vettem egy csodás rózsaszín tornapipellőt *w*
Sose voltam rákattanva, hogy márkás cuccaim legyenek, de egy Converse tornacipőre mindig is vágytam, nem divatból, hanem legfőképpen azért, mert az nem megy szét 3-4 hónap alatt... De nem olcsóak, így mindig maradt helyette az eredeti TaiHong... yeyy...
De most íme, ő az első Conversem, ráadásul igen olcsón jutottam hozzá, ugyanis a turiból van ^^
Alig használhatta az előző tulajdonosa, mert a talpa nincs is megkopva :) Ráadásul egyből amikor megfogtam éreztem, hogy ennek jócskán nagyobb a súlya, mint az eddig általam hordott, kínaban beszerzett ugyan szép, de nem túl tartós társainak... Van benne anyag, érezni hogy bírni fogja jobban a strapát :)

Kimostuk, szépen megcsutakoltam és most már gyönyörű~ ♥


Még Japánban vettem a 100 yenes boltban cuki cipőfűzőt is, így azzal kicsit egyedibbé tettem a drágát. Még szivárvány is van rajta (●´∀`●)Nyaaa, hát ez most csak ilyen "dicsekvős" bejegyzés lett, de nagyon örülök ezeknek a dolgoknak :)

A végére idebiggyesztem az egyik legújabban debütált kpop banda, a NU'EST Face című számát, mert mióta először hallottam folyton ez megy a fejemben ^^ És a szövege is nagyon jó, egy szám amiben nem hangzik el az, hogy 'saranghe' :P (nem mintha azokat nem szeretném ♥)

♪ ♪ ♪


バイバイ~☆

4 megjegyzés:

  1. うわあぁぁぁ・・・*O*
    Milyen csini rucik és cipő!!! Uhh főleg az a felső!! *-* De én a csajszi szoknyáját is elfogadnám... :D

    VálaszTörlés
  2. Én se utasítanám vissza azt a szoknyát sem :D

    VálaszTörlés
  3. Az a felső, awwww~~ Meg a többi is. ♥
    Gratulálok a Conversedhez is, de be kell valljam, nekem nincsenek jó tapasztalataim az enyémmel. Nagyon vágytam rá, aztán két éve, a nyári keresetemből végre megvettem, és... hát, nem sokkal bírta jobban. :\ Az egyetlen ok, amiért még mindig hordható, az az, hogy kímélem, mert a csalódástól eltekintve még mindig szerelmes vagyok belé, mert gyönyörű. <3 De, ettől függetlenül, soha többet nem veszek drága tornacipőt, mert foszlik és kopik, mint a kínais rokonai. ^^"""
    De mondjuk, olcsóbban véve biztos megérte, a kínainál azért picit jobbak, és, ki tudja, hátha a tiedet erősebb fából faragták. ;)

    "Az állapotodnál csak rányomok a Tetszik-re" x'DDDDDD Neeee~
    Ohh, szóval ebben van a tényleg lánynak kinéző srác, akin mindenki pörgött Tumblrön az elmúlt hetekben. Hmmm~ A srácnak pedig, akinek előre van fésülve az arcába a haja, nagyon bejön a frizurája. ^^
    Meg ez tényleg nem volt rossz, tetszett a szövege is. *w*

    VálaszTörlés
  4. Látom, mindenkinek a felső tetszik legjobban :D

    Remélem én szerencsésebb leszek a Conversemmel ^^ Az egyik volt osztálytársamnak is volt, és ő nem kímélte, nagyon sokat járt benne és bírta is :) Mikor utoljára láttam, még tökéletesen egyben volt :)
    Mindenesetre 2000Ft-ért a kínaiban sem kapok tornacipőt ^^

    Örülök, hogy tetszik a Face ♥ Sztem a szövege nagyon jóóóó~ *w*
    A lánykinézetű srác, Ren pedig engem is kiakasztott, még mindig nem tettem túl magam rajta, hoyg milyen szép x'D

    VálaszTörlés