2012. júl. 23.

bai bai Natsu :(

Yo

Sajnos Natsu kevesebb időre jött, mint én és elérkezett a nap, mikor elindultunk a reptérre :( Taka, Natsu egyik haverja is kikísért minket.
A reptéren minden rendben ment és miután búcsút vettünk Natsu bőröndjétől a csekkolásnál, hamarosan Natsutól is el kellett köszönnünk :( Még a könnyeim is kipotyogtak ^^
Megvártuk míg átmegy az ellenőrző kapun, aztán még a nagy üvegfalnál integettünk neki, amíg el nem tűnt :(

Taka nagyon aranyos, jó darabon együtt mentünk haza felé és végig beszélgettünk szinte :)

Hiányzik Natsu, nagyon jó volt együtt, mindig jól szórakoztunk ♥ Első pár napban elég furcsa volt, hogy reggel nem indulok hozzá, hogy nem lakik már tőlem 3 megállóra, és hogy nem tervezzük, akkor hova menjünk másnap?

csak úgy, egy random purikura a sok közül ♥


A következő két napban nagyon semmi nem történt, fürdőruhát kerestünk, de mindenhol nagyon drága ^^ Végül egy nagyon aranyos, rózsaszín lett a nyertes :)
Az idei nyár befutója úgy tűnt a mini szoknyás fürdőruha, mert 90%-ban azt találtunk mindenhol ^^ Napozni nem ebben fogok, viszont tényleg nagyon jól néz ki :)

És képecske:

Az egyik vonatállomáson ment előttünk egy pasi, mikor érdekes dologra lettem figyelmes! Egy cuki cica utazott a vállán *___* Teljes nyugalommal feküdt ott, iszonyt édes volt :D
Most pedig nem voltam rest, mint a kukoricás esetnél, és gyorsan előkaptam az iphonet, és ugyan kapkodtam a lábaim, de sikerült lefotóznom :D
Bár biztosan érdekes látványt nyújthattam, ahogy gyors léptekkel, előrenyújtott karokkal próbáltam lekapni a jelenetet xD De a lényeg, hogy sikerült! :D

A végére, ha már ilyen rövidke bejegyzés lett, YamaPi legújabb PV-je a Love Chase *___*



Imádom ezt a számot, meg a PVt és persze leginkább YamaPit  ♥
Stílusban a piros rucis változat jön be legjobban, viszont a kockás felsős YamaPi annyira ééééééééééédes *_____* Amikor a puffancs fejet vágja, majdnem elfolytam x'D Ott muszáj volt megállítanom és bámulnom :D Meg ahogy táncolt, hát meg kell zabálni *-* Még para-para mozdulat is van benne xD

bai bai~ ☆

2 megjegyzés:

  1. annyira hianyzol :((( beszeljunk majd fbn! <33

    VálaszTörlés
  2. te is nagyon hiányzol, hozzászoktam hogy mindennap találkozunk :(( mindenképpen!!! <3

    VálaszTörlés