2012. júl. 24.

Seibu Yuuenchi

Yo~

Az előzetes fürdőruha vásárlás célja az volt, hogy elmenjünk a Seibu Yuuenchibe, aminek az egyik fele vidámpark, a másik pedig aquapark és van olyan belépő, amivel mind a kettőbe be lehet menni.
Szerintem az eddigi legmelegebb nap volt, folyt rólunk a víz, már alig vártam, hogy csobbanhassak. Állunk sorban a jegyért, amikor oda jön a biztiboy és hevesen mutogatva a lábamra gagyog vmit. Aztán rájöttünk mi a baja. A kb 2-3 cm tetoválás a bokámon.... -.-" Mert hogy azzal nem lehet bemenni a medencébe... Sok helyen van ilyen szabály a yakuzák miatt, na de könyörgöm, úgy nézek én ki?!?! Amúgy meg egy yakuza ennél sokkal nagyobb alkotással büszkélkedhet, úgy hogy legalább lenne vmi határ... Na mindegy, a szabály az szabály, nem mehettünk be, csak a vidámpark részbe. Mondjuk annyira nem volt vidám, mert Seung-chan egész napos morci fejét láva én se lettem vidámabb, pedig engem legalább annyira bosszantott.
Azért amikre felültünk jók voltak, én próbáltam élvezni, még ha egy savanyú citrom társaságában is ^^

És kb ennyi is amit ellehet mondani erről a napról x'D





A végére megint egy videó: B.A.P ~ No mercy


Egyszerűen imádom *o* ♥
Boom Clap, Boom boom clap!!! ♪♪♪ Zenéstől, táncostól, nyuszkóstól, mindenestől ^^ Nem véletlen ők a Best, Absolute, Perfect ♥ Rögtön szerelem voltak, és azt hiszem meg is szerezték maguknak a kedvenc kpop együttesem címet ^^ (milyen szerencse, hogy az FT Island nem igazán kpop kategória, mert bajban lennék :D)
Azzal sosem tudok betelni, amikor Zelo rappel :3 Talán ő lopta be legjobban magát a szívembe, mert olyan egy idióta troll xD Nagyon elfogadnám öcsikémnek *-* Mindig dögönyözném :3 A legújabb agybajom, hogy hallani akarom, ahogy 'noona'-nak szólít ( ´▽`) xDDD

Photobucket

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése