2012. júl. 19.

Shibuya 109 és éjszakai élet~


Yooo~s

Még három nap volt hátra Natsu haza utazásáig, így elérkezettnek látta az időt, hogy elmenjünk Shibuyaba, egész pontos célunk a 109 volt, az egyik leghíresebb pláza, ami csak ruhaüzletekkel van tele felfelé 8, lefelé 2 emeleten. Persze nem épp a legolcsóbb üzletekkel, bár azért lehet találni jó áron is dolgokat :)
Shibuya
Rendkívül zajos egy hely, mert nagyjából minden üzlet előtt gyönyörű lányok állnak, sokszor kis létrán mezítláb és kántálják az éppen aktuális akciókat. Kíváncsi lennék, mennyi hangjuk marad a nap végére ^^

Végig jártuk az összes emeletet, Natsu rendesen be is vásárolt. Én is kinéztem egy szoknyát, de tétováztam még, hogy mi legyen. A d.i.a nevű boltot akarta Natsu nagyon megtalálni, de nem sikerült, így kimentünk és leültünk a 109 elé és a neten kutattuk, hogy esetleg átköltözött-e máshova, amikor odajött egy pasi, hogy fotós és készíthetne-e pár képet rólunk o_o Végül is mondtuk, hogy igen ^^
Shibuya 109
A legviccesebb az volt, amikor épp fotózott és elsuhant mellettünk egy KAT-TUNos kisteherautó, én meg elkezdtem ugrálni, hogy 「KAT-TUN!!! KAT-TUN!!!」 x'DD Kicsit sem röhögött a srác :D
Kaptam névjegykártyát is és a fotózás eredményét itt meg is nézhetitek: http://transtyle.jp/contents.php?user_id=211
Nem ez életem fotósorozata, főleg amelyiken szétfújta a frufrumat a szél, de azért sztem nem lettek olyan rosszak :D

Aztán még vissza mentünk, hogy még egyszer megnézzem magamnak azt a szoknyát, de útközben Natsu felfedezett egy boltot, amit addig nem láttunk és megtetszett neki. Állati jó dolgok voltak bent *-* Rögtön az öveket szúrtuk ki, nagyon jól néztek ki. És mikor leemeltük az egyiket, majd kiszúrta a szemünket rajta a d.i.a felirat x'DD Szóval sikerült teljesen véletlenül betévedni :'D Hát, tudnék válogatni abból a boltból, de egyenlőre még nem az én pénztárcámnak való ^^"
Sok gyarut és különféle irányzatokat is látni, és ami még nagyon tetszett, hogy többen voltak azok az emberek, akik kontaktlencsét viseltek, mint akik nem *-* Szinte bárkire néztem, gyönyörű lencséje volt *-*
Én pedig végül csak megvettem a szoknyát a hozzá tartozó felsővel, mert így akcióban volt ^^

Kitaláltuk, hogy este menjünk el karaokezni, aztán majd meglátjuk hogyan alakul az este tovább. Ez az este volt az utolsó alkalmunk rá, mert Natsu két nap múlva repült, így már csak a következő estéje volt hátra.
Előtte még gyorsan haza mentünk, zuhany, öltözés az új ruhákba és egy csodás veszekedés Seung-channal, mert nem tetszett neki, hogy elakarok menni este szórakozni... Szerintem is szörnyű nagy bűn, hogy 21 évesen nem otthon akarok gubbasztani... Az már az ő baja, hogy olyan, mint egy 80 éves... pff... Úgy éreztem időnként magam, mintha a kisállata lennék. De az arany kalitka is csak egy kalitka... Szóval rózsás hangulatban indultam el otthonról, de igyekeztem nem foglalkozni vele, mert nehogy már azt az egyetlen estét is elrontsa amikor végre elmegyek.
Az utolsó vonatot is épp sikerült elérni.
megint itt
Nem voltak sokan, mi meg elemünkben voltunk és baromkodtunk a vonaton x'D
A cél persze megint Shibuya volt :3 Egy Family Martban vettünk Jim Beamet, hozzá kísérőnek narancslevet és leültünk vele a 109 elé :3

Nem telt bele sok idő, oda jött egy srác beszélgetni. Nagyon aranyos volt, Yuukinak hívják. Viszont csak japánul tudott, úgy hogy javarészt én beszélgettem vele. Teljesen oda volt, hogy milyen ügyes vagyok, és hogy olyan, mintha egy japánnal csevegne xD Na mondom, peeersze :D Haha~ De aranyos volt :D
Aztán oda jött még másik két srác is, Kazuma és Shouta, ők is aranyosak voltak.
Mögöttünk az út volt, állandóan mentek a kocsik. Egyszer amikor piros lett a lámpa, pont mögöttünk állt meg egy hatalmas autóval egy nem kis darab pasi, lehúzott ablaknál szólt a jó zene, mi meg Natsuval nekiálltunk partyzni, de sokáig nem vette eszére. Aztán meg vigyorgott és integetett is xDD

Végül aztán Kazumáék kérdezték, hogy nem megyünk-e el karaokézni, így az egyik közeli karaoke bárba ültünk be. Először mi énekeltünk egy dalt Natsuval, aztán ők, és akkor kerekedett csak a szemünk, mert mind a ketten nagyon jól énekelnek! Mondjuk még nem találkoztam olyan japánnal, aki ne énekelt volna jól, de ők nagyon jók voltak! Haha :D
Elég sokáig ott voltunk, nagyon jó volt. Kazuma még ott helyben csinált is facebook-ot az iphoneján, hogy betudjon minket jelölni ismerősnek xD
Azóta már Yuuki és Shouta is bejelölt :D
Mikor kijöttünk, már világos volt. Elkísértek minket az állomásig, aztán jöttünk haza.
Jött a vonat, szállok fel. Épp beszélek Natsuhoz és megfordulok, hogy lássam, erre nincs sehol O_O Aztán látom, hogy záródik az ajtó, ő pedig a másik dalon van xDD Odarohantam, de már késő volt, csak ugrálni tudtam és az ajtót ütögetve kiabálni, hogy Natsuuuu~~ xDD Ő meg ugyan így az ajtó másik oldalán xDD Aztán elindult a vonat és Natsu ott maradt xDD
De nem volt gáz, leszálltam a következő megállónál és bevártam :D Haha~ Nagyon röhögtünk utána rajta xDD Meg mondjuk egész éjszaka, nagyon jó volt :D

Imádlak Natsu
Photobucket

4 megjegyzés:

  1. hahahaha dejót nevettem a vonatoson :D:D: enis nagyon imadlaaaak T___T <3333

    VálaszTörlés
  2. azon még akkor is nevettem, mikor írtam xDD
    <333

    VálaszTörlés
  3. 「KAT-TUN!!! KAT-TUN!!!」 ♥
    Milyen szoknyát vettél? Vagy volt róla kép Twitteren?

    Gyáááá~~ De jó, hogy betámadtak titeket ezek a srácok, így még inkább buli lehetett~ Egész nap fürödhetetek a gaijin-lét előnyeiben. ^^
    Bár, gondolom, az önbizalmatoknak éneklés-terén nem tett jót a produkciójuk. A japánok meg az árja nép, ennyi, még hogy a németek, Hitler nem tudott semmit. x'D
    "Kazuma még ott helyben csinált is facebook-ot az iphoneján, hogy betudjon minket jelölni ismerősnek xD" LOOOOL~ x'DDDD

    VálaszTörlés
  4. Még nem volt róla kép ^^

    Azért reméltük, hogy majd csak lesz társaságunk, és így is lett :DDD
    Natsu mondjuk tud énekelni, na de én??? x'DD Az minden, csak nem éneklés :'D

    Hát nem édes? :D Amúgy végre a japánok is rászoknak a fb-re a jelek szerint :D Bár ez téged tudom, hogy annyira nem hoz lázba XD <3

    VálaszTörlés