2012. júl. 17.

Round1


 Yoo~~

Egyik nap Ayakával találkoztunk és RoundOne nevű game centerbe menünk  (^◇^)

Busszal mentünk, de nem ment azért teljesen zökkenőmentesen a dolog x'D
A 8-as kocsiállásról indult a busz, ezt meg is találtuk. Aztán vártuk, vártuk és még mindig vártuk, de csak nem jött. Japánban nem szoktak késni a buszok, szóval kezdett gyanús lenni xD
Le is fotóztam és elküldtem Ayakának a buszmegállót, erre kiderült, hogy az csak leszállóhely x'DDD
Végül megtaláltuk azt is, ahol fellehet szállni, de pont a 8-as van a legeldugottabb helyen, messzebb a többitől xD
Amúgy a buszra is fellehet szállni a pasmo-val, nem csak a vonatra, sőt némelyik italautomatából is lehet vele vásárolni, sőt még bolt is van, ahol lehet vele fizetni :)

Maccha latte ♥
 A buszon elfogyasztottuk a szokásos Family Mart-os reggeli/ebédünket :D Nagyon rákattantam a Maccha latte-ra, ez zöldteás fincsi itóka *-* Yummm~ yumm~ nagyon szeretem (●◠◡◠●)
A RoundOne-nál találkoztunk Ayakával, a buszos malőrünk miatt ő már előbb ott volt ^^"
Lehet  venni egész napos bérletet, és akkor egész nap lehet használni mindent :)
Először karaokézni mentünk, egy órát töltöttünk ott. Hát elég vicces volt xD
Választottunk kpop számot, de japánul volt a szöveg és úgy nem tudtuk x'D Így pl a 2NE1 - I'm the best-et csak eltáncoltam, de a szöveg nem ment xD Natsuval Tegomas - Kaerimichi-t, Ayakával pedig a Donna toki mo-t azért közösben elénekeltem :D Meg próbálkoztam FT Island - Satisfiction-al, mert az japán nyelvű, de még mindig nem lettem egy ének tehetség sajnos^^"

karaoke~ ♪
Aztán kipróbáltunk sok-sok játékot :3 Volt asztalos-ütögetős, zene kvízes, amit persze csak Ayaka tudott xD Több vezetős játékot is kipróbáltunk :D Nem szeretek vezetni, de ilyen játékgépen jóóó :D
Volt olyan is, ahol össze lehetett kapcsolni a játékosokat, és így hárman versenyeztünk egymás ellen :D
Aztán persze az elmaradhatatlan purikura is megvolt :D

Lövöldözős játék is nagyon ment, de egy idő után nehéz volt tartani ^^ De szét lőttünk azért jó pár koponyát, haha~ :D
jujj, de vezetünk :D

Kosárlabdáztunk is és Natsuval ping pongoztunk, addig Ayaka masszírozó fotelezett :D
Egy ideig rendesen ping pongoztunk, de aztán elkezdtük számolni, hogy meddig nem esik le. Eljutottunk 48-ig, aztán tovább sokáig nem sikerült, sőt még 10-ig se x'DD 
Aztán csak megdöntöttük fantasztikus csúcsunkat, és ha jól emlékszem 70 körül sikerült lejutni.
Fent a tetőn lehetett tollasozni, focizni, teniszezni, de sokan is voltak és elég meleg is volt , így ezeket kihagytuk^^


ping pong
taiko no tatsujin
Mivel Natsuval a Sanrio Purolandban teljesen beleestünk a dobolós játékba, a Taiko no tatsujin-be, így most is alig vártuk, hogy oda jussunk hozzá, viszont elég nagy népszerűségnek örvend,ú gy hogy nem volt könnyyű, de végül csak megkaparintottuk az ütőket *-* Játszottunk is 3 kört, aminek vízhólyag lett az eredménye mind a kettőnk kezén, de megérte :D

A végén még a golfot is kipróbáltuk :D Életemben először ragadtam golfütőt, de Ayaka ellátott tanácsokkal, mert ő középsuliban játszott ^^ Elég vicces, azt hittem a labdát sem fogom eltalálni xD De sikerült, bár nem mondom, hogy nem volt azért amikor melléütöttem ^^"
Purikura ★

golf
Végül aztán lementünk a 2. szintre, ahol a markolós játékgépek voltak, viszont ez már külön fizetős, így nem terveztem próbálkozni, de mikor megláttam egy óriási Rilakkumát, ami már közel volt a lyukhoz, amibe bele kellett ejteni, hát csak nem bírtam magammal *-*
Hozzá kell tenni, hogy direkt tesznek közel a lyukhoz játékokat, hogy úgy tűnjön, könny kiszedni, és ezzel ösztönözzenek, hogy megpróbáld kihalászni ^^
Próbáltam is, de nem sok sikerrel. Az egyik ott dolgozó észrevette, hogy próbálkozunk, és kinyitotta a gépet majd közelebb rakta *__* Közben Natsu is próbálkozott, neki is segített :3 Végül Ayakának sikerült mind a kettőnkét kihalászni :D Nagyon ügyes benne, régen sokat játszott :3 Meg amúgy is ügyes mindenben ^^
Így lett egy hatalmas Rilakkumám *______* Annyira aranyos, nagyon imádom (●◠◡◠●) ♥ És ezzel lett megint útitársam a repülőre, mint a múltkor dwaejitokki :D
Rilakkuma ♥
Ezzel jól el is ment a nap, és indultunk haza :3 
Bebizonyosodott, hogy a buszozás nem nekünk való. Sikerült rossz helyen leszállni hazafelé x'D Így gyalogolhattunk kb fél órát :'D De szerencsére Tokyo még éjszaka is biztonságos, szóval ilyen szempontból nincs miért aggódni :)

Nagyon-nagyon jó nap volt ♥♥♥

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése