2012. júl. 9.

amikor semmi sem ment egyszerűen


Yoo~

Szombaton elmentünk Natsuval Ikebukuroba~
Ez a nap már viccesen kezdődött. Elindultunk már a hotelből mikor Natsu rájött, hogy a pöfékelni valója ott maradt, hát uzsgyi vissza. Állomáson keresi a pasmo-ját, nincs. Megint vissza. Mindezt szemerkélő esőben, mert nem volt egy verőfényes napsütéses napunk sajna, szóval az idő nagy részét a Sunshine Cityben töltöttük.

Ikebukuroba megérkezve először is purikura mániánknak hódoltunk, de ez se ment úgy, mint szokott x'D Mikor elkészültek a képek, és a következő tapizós képernyőhöz kellett menni díszíteni, a gép azt írta, balra menjünk ki. Én kikukucskáltam, nagyon közel volt a fal, gondoltam automatikusan azt írja, de a másik oldal a helyes. Hát tévedtem x'D Mégiscsak balra kellett volna menni, és be is préseltük magunkat végül, de addigra letelt a díszítésre járó idő, szóval lett egy csupasz purikuránk is XDD
És ott volt egy hatalmas Rilakkuma plüss is, amivel fotózkodnom kellett, de Natsunál van a kép T__T

A Sunshine City mellett van egy Matsumoto Kiyoshi, ami drogéria féleség, mint otthon a Rossmann.
Már előzőleg Natsu vett sminkcuccokat, mikből én is kipróbáltam párat, és most végre rászántam magamat, hogy meg is vegyek két dolgot belőle *-*

Az egyik a CandyDoll ~ Vanillabeige lipstick, a másik pedig Canmake alapozó *-* Mind a kettőbe teljesen bele szerettem, a Canmake gyönyörűen alapoz, és most végre leváltottam az eddig használt, még előzőleg Japánban létemkor a 100yenes boltban vásárolt alapozómat, ami ugyan ennyire nem volt szép, de megvoltam vele elégedve. Viszont a bőrömnek nem biztos, hogy a legjobb volt ^^" De most már van jó alapozóm ♡ A lipsticket is imádom, olyan leszek vele, mint egy baba (●◠◡◠●)

A Sunshine Cityhez kötődik az egyik legjobb élményem, itt fogtam kezet YamPivel *__* Jó volt megint ott lenni, meg is kerestük a helyet, ahol volt az esemény ♥

A Sunshine Cityben rengeteg időt ellehet ütni, mert mindenhol csak üzletek vannak, lehet miután ácsingózni ^^ Rengeteget nézelődtünk, pár apróságot vettünk is, de aztán úgy gondoltuk kint is szétnézünk. Hát nem tartott sokáig, mert még rosszabb lett az idő, mint előtte. Már nem csak az eső szitált, de még a szél is feltámadt, így az esernyő védelmemet gyorsan fel kellett adnom, máskülönben félő volt, hogy szegény ott be is fejezi pályafutását. Így elég gyorsan menekültünk vissza a Sunshine Citybe. Az egyik szinten kitudtunk menni egy teraszra, ott jó volt az idő és messzire szétlehetett látni.
kilátás~

Nézelődtünk még egy kicsit, majd letelepedtünk egy lépcsőre, ahonnan jó kilátás nyílt a tömegre és láttunk sok szép emberkét *-* Jajj, még lolitát is ♥
Rengeteget nevettünk ezen a napon is, volt megint "Na az már gaijin" xD



esernyős emberek tömege~


A haza út sem volt egyszerű... Először is befújt az állomáson a tető alá a szél,szóval hideg volt és nedves. Majd felszálltunk a vonatra, amivel kb 9 percet kellett volna utaznunk. Én éreztem, hogy nem fogunk leszállni ahol kellene, többször is kérdeztem Natsut, hogy biztos nem mentünk még túl? Nem, ááá, dehogy. Csak kb 10 megállóval x'DDD Vissza felé még egy helyen sokáig állt is a vonat, így kb 40-50 percet vonatoztunk pluszban x'DDD

Biztos, hogy emlékezetes nap marad ez is :D Haha~

És mivel végre a 2NE1comeback, itt az új MV~ szerelem ez a dal♥ (mondjuk nálam melyik 2NE1 szám nem az? ^^)



Bai bai~~~




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése