2012. júl. 25.

Felveteeeeek ! ! !

Wááááááááááááááááááááá~~~~ ! ! ! (((o(*゚▽゚*)o)))

Ma jött az SMS és a neten is megnéztem:

"Nem hivatalos tájékoztatás: elérte a(z) KRE-BTK kommunikáció és média tudomány ponthatárát"

És a japán szakra is elég a pontom, csak nem azt jelöltem sajnos első helyen, mert az hittem, hogy kevés lesz, de elééég!!! Szóval megpróbálom magamat átkérni és szakot váltani *___*
El sem hiszem, hogy bent vagyok a Károlin!!!! Szeptembertől végre egyetemi szinten tanulhatom tovább a japánt!!! Mikor olvastam az sms-t és néztem a neten szó szerint bőgtem a boldogságtól TwT

Remélem nem csak én vagyok ilyen boldog és mindenkinek sikerült oda bejutni hova szeretne!!! :)))

A végére megint vidi, Bright feat Matsushita Yuya drágaságom ♥
Alig várom, hogy kint legyen a teljes *o*

 

Gyönyörűséges napot mindenkinek!!!

2 megjegyzés:

  1. Gratulálok, honey, jössz hozzánk, yay! ♥♥♥

    Sajnálom ezt a hülye sorrend dolgot, de mindenképp fellebbezzetek azonnal, aztán ahogy téged és anyukádat ismerlek, kiverekszitek ti azt a szakváltást. ^^

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm♥♥♥ Már alig várom, hogy szobatársak legyünk *o* ♥

    Ahogy lehet máris fellebbezünk!!! Nagyon remélem, hogy sikerül :DDD

    VálaszTörlés