2012. júl. 3.

Gyomorrontás...

Yo

A tegnapi napról nem sok mindent lehet mesélni, mert sajnos ki sem tettem a lábam a lakásból.
Már előző este elkezdett fájni a pocakom, éreztem hogy valami nem teljesen oké, de reméltem majd csak elmúlik. Végül az egész éjszakát végig szenvedtem vele, aludtam kb 10 percet .___.
Majd reggel, miután Seung-chan elment dolgozni én is kimásztam az ágyból, mert hamarosan Natsuval kellett volna találkoznom, de ahogy függőleges pozícióba váltottam, éreztem hogy itt baj lesz. Hát... hamarosan újból találkoztam a vacsimmmal... Kár érte, nagyon finom hanbagu volt .__.
Vettem be gyógyszert, amit Seung-chan készített ki nekem és írtam Natsunak, hogy nem tudom mikor érek oda, nem vagyok vmi jól. Végül el sem mentem :S
Így a napot java részt a földön fetrengéssel vegyített netezés/dorama töltögetés, szundikálás és japán Harry Potter olvasás töltötte ki ^^ Viccesek benne az átírások :D Csak hogy szemléltessem:

ダーズリー Dáázüríí ~ Dursley
アルバス ダンブルドア Árübászu Dánbürüdoá ~ Albus Dumbledore
マクゴナガル先生 Mákügonágárü sensei ~ McGalagony professzor
 ハーマイオニー Háámáionyíí ~ Hermione

xDDD
Személy szerinte a kedvencem a Hermione lett xDD Nagyon móka ez a japán átírás :D

A fetrengést kellemesebbé tette a házinyúlunk :3
Naaagyon puha, olyan jó büngyörgetni  ♥

Estére már teljesen jól voltam, az étvágyam is vissza jött, szóval rendben minden :)

És ha már ilyen itthon maradós nap lett belőle, csináltam pár fotót a lakásról is:

A bejárati ajtó és a folyosó, amiből nyílik a fürdő és a "konyha":


Fürdő:

 Szoba:

És a kedvenc részem a szobából: Az ágy fent van *-* És alatta van egy kis kuckó alatta, ami gardrób szoba :D Annyira jóóó~~~ ♥

Mára csak ennyi voltam,

Bai bai~ ☆

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése