2012. júl. 6.

Sanrio Puroland~ ★

Vártuk a vonatot :)
Yo~~ ʕ•ܫ•ʔ

Szerdán Natsuval a Sanrio Purolanba mentünk, a Hello Kitty family fellegvárába :3 Én már voltam Ayakáékkal is, de jó volt megint elmenni, most új dolgokat is kipróbáltam :D

Elég hosszú volt az út, de a vonaton nagyon elemünkben voltunk, már majdnem sírtam a nevetéstől xD

FT Island, KAT-TUN, News
Megérkezve egyből kiszúrtuk egy Book off-ot, ahova persze be kellett mennünk, lassan olyanok vagyunk, mint a függők :D
3 CD-t vettem potom pénzért, de azért tudtam volna még mit :D
Az egyik új kincsem az FT Island negyedik mini albuma, a Grown-Up 300 yenért *-* Lett még KAT-TUN Yorokobi no Uta-m ééééés egy News CD, még nagyon a kezdetekből, amikor Uchi és Kusano is az együttesben voltak még, szóval igazi ereklye *-* Szintén 105 yenért :D
Az ebéd: gyouza és sali *-*
Már éhesek voltunk, úgy hogy a szokásos kombini (éjjel-nappalis) ebédünket fogyasztottuk el. A Lawsonban vettünk kajcsit, én salit és hozzá gyouzat *-* Nyamm~ Imádom ♡

Változatlanul iszonyat édes a Puroland *___* Waaa~ Csak úgy árad belőle a cukiság ღ(◠◡◠)ღ Mindenhol ott van Kitty-chan és a többiek, minden cuki és rózsaszín, masnikkal édességekkel díszítve :D

Pont jókor érkeztünk, mert akkor kezdődött a show. Le is telepedtünk a lépcsőre, onnan néztük. Bámulatos artista mutatványok is vannak benne, engem azok mindig lenyűgöznek ♡ Radásul egészen apró gyerekek us bámulatba ejtő mutatványokat csináltak! És sok táncos aranyos ruhákban, jajj *-* Minden előadó végig mosolyog, a gyerekek pedig mind nagyon élvezik. Na meg a már annyira nem gyerekek is :D haha~
Kb fél órás volt a show, utána elindultunk felderíteni a helyet :3 Elsőnek kipróbáltunk, hogy hány százalékban illünk össze :D Igazából pároknak van, de nem baj :D Van egy-egy tükör, arra kell rá tenni mind a kettőnknek az egyik kezét, a másikkal meg egymás kezét fogni, és megmondja az eredményt a gép. Mi 80%-ban összeillünk xD Ennek annyira megörültünk, hogy hangosan visítoztunk és pacsiztunk, a japánok körülöttünk meg jót mosolyogtak rajtunk xD
Meg a játékterem részben töltöttünk el sok időt :D De csak pár százasunk volt és kellett volna még, de csak ezresünk volt és gondban voltunk, hogyan váltassuk fel. Ekkor megláttunk egy italautomatát és vettünk inni, hogy felváltsa a pénzt. Leülünk meginni az üdítőt, majd egy nő felváltotta a pénzét egy erre kitalált géppel ami ráadásul ott volt mellettünk x'DD
Prurikuráztunk megint, próbálkoztunk játék kihalászós gépekkel kevesebb, mint több sikerrel, viszont egy másik fajta játéknál siker koronázta próbálkozásainkat és nyertünk mind a ketten két cuki pici plüsst *-*

Natsu és a püfölős játék, avagy a
Mogura  takaki
Aztán kipróbáltuk azt a püfölős játékot is, amikor a lukakból ugrálnak kis a kis gombócok és azokat kell leütni. Mind a kettőnknek fájt a karja a végére, de nem sikerült nyerni x'D
Dobolós játék, avagy a Taiko no
tatsujin~
És amit még nem hagyhattunk ki, az a dobolós játék :D Sokat lehet látni filmekben és doramakban, és sosem értettem, hogyan lehet játszani vele ^^ Valahogy úgy képzeltem el, mint a táncszőnyeget és valóban, hasonlít :) A képernyőn jövő rajzocskától függ, hogy hova, milyen erősen és milyen sebességgel kell ütni, nagyon vicces :D Ezt élveztük szerintem a legjobban :DDD Eltudnék vele játszani egy darabig :D Csak megfájdult már a kezünk a végére xD

Mikor kifelé tartottunk láttuk, hogy egy kisebb táncis előadás megy épp, úgy hogy azt is megnéztük, nagyon aranyos volt :3 Aztán indultunk haza, csak még beugrottunk a 100 yenes boltba, mert ott annyi minden jóság van olcsón :D És akartam venni egy tükröt amit majd össze ragasztgatok a purikurákkal :D Nasu ötlete volt és nagyon megtetszett :3
A 100 yenesben is volt purikura gép, így megszületett a nap második purikurája is :D

Purikura Purolandban is :D
 
Mert a purikura elmaradhatatlan ^^

bai baaai~ ☆

2 megjegyzés:

  1. Jesszus, az a News CD tényleg ereklye~ :D Na, majd jól megnézem magamnak, ha hazahoztad. ^^

    A pénzváltáshoz gratulálok. xDDD Nem mintha nem csináltam volna valószínűleg ugyanúgy.

    Ezt végigolvasva, félek, hogy az amúgy is gyenge csuklóm rosszul viselne egy japán játéktermet. x'D Mondjuk, azért kipróbálnám~

    VálaszTörlés
  2. Majd jó meg is mutatom :D Gyönyörű *-*

    Szerintem se, szóval csitt :DDD

    Azért semmi képen sem szabd kihagyni :D Az én karom se az erejéről híres, de azért túlélte :D

    VálaszTörlés