2012. júl. 21.

SkyTree, de csak kívülről ^^

SkyTree

Nyaaaa~~~n (。╹◡╹。)

Natsu utolsó előtti napján megint Noellel találkoztunk, és a terv az volt, hogy felmegyünk a SkyTree-re. Hát ezt a tervünket sajnálatos módon dugába döntötte az a hatalmas szél, ami majd' felkapott minket is időnként (´・_・`) A hatalmas szél miatt nem lehetett felmenni, így a mellette lévő szintén hatalmas épület legtetejére mentünk fel és onnan is csodás, bár kissé borús kilátás tárult elénk *-*

Ebben az épületben dolgozik Natsu egyik barátja is, és mivel délutánra vele volt megbeszélve találkája, nem terveztünk messzebbre menni, így a környéken sétáltunk. :3
látkép a SkyTree melletti épületből

na az már parkolás!
Még régebben meséltem róla, hogy a japánok olyan szűk helyekre is képesek beparkolni, ahova én még a biciklimet is félve tolnám be. Na erről ékes bizonyítékként álljon itt a szélső fotó :D

Már csak egy kérdésem lenne. és hogyan szállt ki belőle a sofőr? xD Több teóriám is van: Egyik, hogy kimászott a szélvédőn xD Vaaagy kiszállt, és betolta az autót :D De az is lehet, hogy hoppanált :3






kutyus itatás japán módra
Tovább sétálva egy picurka parkba jutottunk, ahol leültünk és beszélgettünk, amikor jött egy néni két kutyussal és úgy itatta őket, hogy feltett a kő csapra *-* Nyajj, nagyon éédesek voltak ^^ Én meg paprazziskodtam és lekaptam gyorsan :D







nikuman
Végül lassan indultunk is, hogy Natsu időben oda érjen. Az egyik helyen árultak 'nikuman'-t, és vettünk is Noellel egyet-egyet. Már sokszor láttam filmekben, doramakban és mindig olyan finomnak tűnt, úgy hogy örültem neki, hogy végre alkalmam adódott megkóstolni. Miután Natsu találkozott Takaval, mi letelepedünk Noellel egy lépcsőre és elfogyasztottunk. Nyammm~~ Nagyon fincsi (●◠◡◠●) Lágy tésztája van, és a belsejében finom husi tölteték és még jó meleg is volt :3

Még maradt egy kis időnk szóval sétáltunk és a japán nyelv rejtelmeit tárgyaltuk ki :D És az egyik italautomatából vettünk inni isteni finom lila szőlős üdítőt, amiben zselé vooolt *-* Hát én szerelembe estem vele ♡

Ez  most ilyen kevésbé izgalmas bejegyzés lett ^^

bai bai~ ☆

Photobucket

2 megjegyzés:

  1. "Még régebben meséltem róla, hogy a japánok olyan szűk helyekre is képesek beparkolni, ahova én még a biciklimet is félve tolnám be." xDDDDDDDDD Imádlak. x'D

    A Sky Tree-re azért még felmész, amíg kint vagy?

    VálaszTörlés
  2. Örülök, hogy ennyire tetszett xDD

    Szeretnék, aztán majd kiderül :)

    VálaszTörlés