2012. júl. 10.

Dream High~ ☆

Yooo~

Vasárnap Seung-channal musical mentünk nézni, méghozzá nem is akármelyiket, hanem a Dream High-t, aminek a főszereplője Matsushita Yuya *_____*
Jajj, nagggggyon fantasztkus vooolt ! ! !
Jó helyünk volt, kb az 5-6. sorban, szóval tökéletesen láttam mindent ♥
Eredetileg egy koreai dorama amit feldolgoztak most musicalként is, és olyan vicces volt, mert megtartották az eredeti koreai neveket is, így Yuya karaktere a 'Samudon' nevet viselte :D
A történet röviden annyi, hogy tehetséges fiatalok híres énekessé szeretnének válni, és az ehhez vezető út. Samudon egy tehetséges vidéki srác, úgy hogy Yuya az elején nagyon viccesen nézett ki x'D Nagy sörénye volt (persze paróka) és ütött-kopott bő cuccok lógtak róla XD Mondjuk így se mondnék neki nemet :'D
Természetesen fantasztikusat alakított, elbűvölt mint mindig ♥
Na meg volt még egy srác, akit kiszúrtam magamnak egyből *-* Szőke haja volt és ahogy táncolt, az teljesen lenyűgözött ♥ Még breakelt is *-* Kicsit yanki külseje volt :D Rájöttem az utóbbi időben, hogy yanki fétisem van x'D Ha nem lett volna Yuya, még szerelembe is esek :D Haha~ Vettünk a végén photobook-ot is és megkerestem benne, Hilomu-nak hívják (igen, L-el írja x'D) és megtaláltam a blogját a neten *-*
Az egész musical tele volt fantasztikus táncokkal és zenékkel, végig teljesen magával ragadott, sokszor keresgéltem az államat a bokám táján. Nagyon remélem, hogy jelenik majd meg DVD és soundtrack CD, mert vágyom újra nézni/hallgatni :3
Jah, és a szünetben Super Junior - Sorry, sorry szólt :D Haha~ Partyztam rá xD Meg egyszer elkezdett nagyon hangosan korogni a gyomrom, Seung-chan nézett is, hogy mi a fene? xDD Én meg imádkoztam, mikor szólal már meg a zeneeee xDD Sztem még Yuya is hallotta a színpadon és az járt a fejében, hogy mi lehet ez a moraj? xDDD

Eredetileg Yuya miatt akartam megnézni, de kár lett volna kihagyni. Yuya pedig a legédesebb hab a tortára :3
Szóval fantasztikus volt, hatalmas élmény, hogy ott lehettem és láthattam a musicalt és Yuyát is megint ! ! ! ♥

凄く楽しかった~ 最高!!!
ありがとうございました~

Végén az elköszönés, Yuya drágaságom középen ♥
PhotoBook és flayerek
Pózólj plakáttal :D
Shin-kokuritsu gekijou, vagyis az Új Nemzeti Színház, ahol volt a musical~
Kb másfél órás lehetett a musical, utána Ikebukuroba mentünk Seung-channal, miközben én végig a musical zenéjét dúdoltam és ugráltam xDD
Először ettünk, mert már nagyon éhesek voltunk~ Egy picike kis hammolóba ültünk be, én fincsi gyouzat ettem :3 És News szólt a rádióban :D
Aztán a SunshineCitybe mentünk, ahol pedig a Seishun Amigo szólt :DDD Később pedig egy másik üzletben YamaPi új száma, a Love Chase szólt, ott partyztam az üzletben :D A nap hátralévő részében itt nézelődtünk és vettünk is pár dolgot :3 Meg ettünk finom crepest *-* (édesség, palacsinta tészta szerűség tölcsérbe tekerve, tele finomsággal. Enyémben eper, tejszínhab, csokoládészósz volt *-*)
Az egyik helyen árultak színes kontaktlencséket is, de csak egynaposak. Viszont nagyon meglepett, hogy csak úgy kivannak akasztgatva, mint pl a műszempillák o_o


Haha, az egyik üzletben, ami csupa idétlen dolgot árul pózoltam koronában, ahogy az egy gongjungnim-hez (gongzdsümnyim) illik :3 (koreaiul hercegnőt jelent és Seung-chan mániája, hogy hercegnő vagyok xD)

Még haza felé bementünk egy Book off-ba is, ahol végre találtam Matsushita Yuya CD-t, így a Naturally boldog tulajdonosa lettem *-* Gyönyörű ráadás ez a musical után ♥
Meg vettem egy Ageha és egy Egg magazint is olcsó pénzért :3

Fantasztikus nap volt ♥

A végére pedig mi ás is kerülhetne, mint a musical egy részlete? :3 

4 megjegyzés:

  1. Örülök, hogy ilyen jó volt, bár nem igazán kételkedtem benne, hogy az lesz. :) ♥
    Sokat hallottam már erről a Dream High doramáról, akartam is már kérdezni, hogy van-e valami közé hozzá. Történet-ügyileg milyen volt, egyébként?
    Erről a Hilomu - szigorúan l-lel - tudsz esetleg képet mutatni? :D

    A haskorgásos helyzetet sajnos átérzem. xDD
    Halál édes vagy, ezzel a mi-szólt-éppen dologgal. xD ♥
    Ez a crepes kegyetlen jól hangzik. *______*
    Hey, az utolsó képen picit gonoszboszis a pillantás, nem gondolja, gongjungnim? :P

    VálaszTörlés
  2. Történetileg is tetszett :) jó lenne megnézni a doramat is, de csa az első 3 részhez találtam hun subot :(
    Hilomu drágám blogja: http://gree.jp/hilomu_g itt van róla kép is ;3

    Kegyetlen finom is *-* Valamelyik régi bejegyzésemben képnek is kell lennie róla, na de hogy hol? xD
    Gonooosz? Micsoda rágalmak :3

    VálaszTörlés
  3. A Dwaejitokki Fansubnál van az első évadhoz végig, meg már a másodiknak is a felénél tartanak. ^^

    Máris a drágád? xD Amúgy kakkoi, és tényleg yankis~ :D

    VálaszTörlés
  4. Wooow, kösziii~ <3 Én is kerestem, de nem bukkantam rá ^^

    Az első pillanatban amikor megláttam az lett xD Uuugye, zhogy kakkoi!? :D Haha~

    VálaszTörlés