2012. júl. 30.

Tokyo Tower, okonomiyaki, Yokohama~ ☆


Yo~~

Sajnos már Noel is haza ment, de előtte még tudtunk egyszer találkozni, amikor is a Tokyo Tower-t mentünk el megnézni :3
macha late~
Hamamatsucho-ban találkoztunk, oda már közel van a Tokyo Tower. Úgy terveztük, hogy onnan busszal megyünk tovább, és amíg várakoztunk a nagy meleg miatt bementünk venni egy kis nedűt egy 7eleven's-be, ahol most másfajta maccha late-t próbáltam ki, és ez is iszonyat fincsi *__*
A buszt viszont elnéztük és sokat kellett volna várni, így inkább gyalog indultunk el. Útközben egy gyönyörű templomot is találtunk, szóval örültünk, hogy mégis csak gyalog mentünk. Az egyik épületbe be is lehetett menni, nagyon szép volt és mindent átjárt a finom füstöltő illat, nagyon szeretem.♥ Viszont sajnos bent tilos a fotózás ^^


Végül elértünk a Tokyo Towerhez.
Egy kis lexikális tudásként a Tokyo Tower 333 m magas rádió-, távközlési és kilátótorony és a világ legmagasabb acél tartószerkezete. A tornyot az Eiffel-torony ihlette, annál 11 m-rel magasabb.

Gyorsan bejutottunk, mivel most mindenki a Sky Tree-t megy nézni, nem volt nagy tömeg ^^
Először 150 méterre mentünk fel és már ott is gyönyörű volt a kilátás, majd tovább mentünk 250 méterre, ez a legmagasabb, ahova fel lehet menni :) Gyönyörű onnan Tokyo, elég sokáig fent is voltunk, minden irányban jól kinézelődtük magunkat. Majd vissza mentünk 145 méterre, ahol vannak olyan részek, ahol üveg a padlózat és lelehet kukucskálni :DD Egyszer láttam a TV-ben egy műsort a Kara-val és alig mertek ráállni, olyan viccesek voltak. Na most én is kipróbáltam és tényleg para egy kissé :'D

Természetesen a purikura sem maradhatott el, így alkottunk azt is, miután kisebb keresgélés után sikerült rábukkanni a purikura gépekre :DD


az elmaradhatatlan purikura~ ☆







Aztán úgy döntöttünk, hogy elmegyünk okonomiyaki-zni. *w* Egyik kedvenc japán étkem, szóval mindenképpen szerettem volna enni :D
Noel tudott is pár megállónyira egy jó helyet, ahol sok okonomiyaki étterem van. Igyekeztünk olcsót keresni, úgy hogy szemrevételeztük a kint lévő árlistákat, amit mikor kiszúrtak mindig jöttek kedvesen beinvitálni, mi meg igyekeztünk nagyon külföldinek látszani,akik egy szó nem sok, annyi nyelvtudással sem rendelkeznek ^^" Végül aztán találtunk egy aranyos kis éttermet :)
Kedves volt nagyon a néni, beszélgetett is velünk miközben megcsinálta nekünk a rendelt monjayaki-t először, majd az okonoiyaki-t másodjára :) Nyammm, isteni volt mind a kettő, de azért természetesen az okonomiyaki a tuti befutó ♥ (◠◡◠)
készülő monjayaki
monjayaki
készülő okonomiyaki

okonomiyaki~ ♥


óriás kerék is van :)
Immár teli pocakkal Yokohama felé vettük az irányt. Noel ott lakott, így még idegenvezetőm is volt :D
Már besötétedett mire oda értünk, de gyönyörű volt a kivilágított város~ 
Van egy kisebb vidámparkszerűség is, úgy hogy a hullámvasutat nem hagyhattuk ki :DDD Kettőre is felültünk, naaaagyon jó volt (^◇^)y
Mindig nagyon parázok mielőtt felülök, de amikor elindulunk rettenetesen élvezem :D

Még sétáltunk és nézelődtünk kicsit, majd az állomáshoz menet vettük az egyik kombini-ben Garigari-kun nevű jégkrémet. Noelnek nosztalgikus gyerekkorából és mondta, hogy nagyon finom. És igaza is volt, egyszerűen pazar~ nyamm~~ ★

Garigari kun
Már elég későre járt, úgy hogy indultam haza.
Nagyon jó nap volt~ Noellel legközelebb már Magyarországon fogok találkozni és terveink szerint végig japánul fogunk beszélni :DDD

bai bai~ ☆

2 megjegyzés:

  1. Tokyo Tower. <3333 Nem érdekel mennyivel magasabb meg klasszabb a Sky Tree, akkor is ez marad a beloved nekem. ♥
    Én a Westendben is rosszul vagyok, ha rámegyek arra a részre az egyik emeleten, ahol üvegpadló van a korlát mellett, ebbe bele sem akarok gondolni... Nehéz dolog ám tériszonyosnak lenni. ^^"

    Ahh, kell majd csinálnunk valamikor megint okonomiyakit együtt, ha hazajöttél. *_____*

    VálaszTörlés
  2. Nekem mind a kettő nagyon tetszett ^^ Bár a Tokyo Towernek volt ideje, hogy belopja magát az emberek szívébe, a SkyTree meg most kezdi a pályafutását :3

    Én nem vagyok tériszonyos, de még így is meredek volt kicsit :'D

    Csinálunk is! ! ! *___*

    VálaszTörlés